onsdag 30. november 2011

Late dager i Kambodsja


Solen har gått ned for min studietid i Hoi An (beklager klisjeaktig ordspill, men måtte finne en unnskyldning for å legge ut et solnedgangbilde), ettersom den endelige eksamnen er levert, og kompendiene gitt vekk til en ambisiøs resepsjonist i Ho Chi Minh City. Jeg har spent på meg ryggesekken, og forlatt Vietnam for en liten stund. Første destinasjon er Kambodsja, med sin uforståelige historie og ekstreme fattigdom. Men i første omgang vil jeg bare vise dere idyllen, her fra strandbyen Sihanoukville.

Sånn ser jeg ut (og føler meg) om dagen

Og sånn ser omgivelsene mine ut

Okei, husk at jeg setter ting litt på spissen.
Men det er fint!

Selgerne tråler stranda, og vil gjerne gi oss
massasje, manikyr, pedikyr...

En ny fugl til deg pappa, siden du ikke kan komme

Starter med klisje, og avslutter med klisje. Men; et hjerte
til dere der hjemme fra ei som savner dere på andre siden av jorda!

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar