tirsdag 15. mars 2011

En oppdatering

Det er mye som skjer om dagen, oppgaver som skal leveres, catwalk som skal øves på og en bacheloroppgave som skal startes opp. Blant annet. Samtidig er det en konkurranse som jeg har lyst til å melde meg på, Håndlaga 2011. Derfor blir det straks et innlegg med noen nye fotografier av frimerkesmykkene jeg laget i fjor. Dessuten skal dere få se noen ordentlige bilder av bakvendtland/redesign-jakka og kjolen jeg sydde før jul. I tillegg kommer det bilde av det nyeste plagget jeg har laget, og som jeg levert på fredag. Jeg skal se om jeg plumper alt på en gang, eller posjonerer litt..Kanskje like greit å få alt ut, siden jeg snart kommer til å være travelt opp med bachelor..! Som dere kanskje har merket står ikke blogg-oppdatering øverst på prioriteringslista når der er mye å gjøre med skolen.

ta en titt innom Håndlaga 2011, mange fine nominerte, og supert tiltak!

Ellers nyter jeg at våren nærmer seg, det er deilig, selv om jeg fortsatt sklir meg hjem fra skolen. Og jeg har mange fine folk rundt meg, noe som er enda bedre! Gode dager..!

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar