onsdag 30. juni 2010

Lese SKJØNNlitteratur på senga = FERIE!

Jeg har riktignok hatt noen uker ferie allerede, og skal vi ha alt på det rene så har jeg sommerjobb nå. Men allikevel...Det å kunne dra hjem allerede halv 5 (senest) og være ute hele dagen sammen med masse herlige unger føles strengt tatt mest som ferie. Og det er herlig å kunne gjøre akkurat hva jeg har LYST til når jeg kommer hjem, uten et snev av dårlig samvittighet..Okei, et bittelite et får jeg, siden jeg har tatt med pedagogikkbøkene hjem, men de får ligge mesteparten av tiden. Nå er det skjønnlitteratur og annen kos som skal prioriteres. Det føles godt!

Tenkte jeg skulle legge ut litt bilder av det jeg har gjort i vår og tidlig sommer, men siden jeg har ferie så er det ikke alt jeg har fått tatt bilde av.. Resten kommer når det passer meg, dere får bare titte innom en gang i blant.


Først ut er kjolen.
Fotograf: Knut EV

Den er resultatet av en ganske fri tekstiloppgave vi fikk i vår, hvor jeg tok utgangspunkt i et gammelt forkle som min oldemor har sydd, og min bestemor har bruk. Det ser omtrent slik ut, selv om dette bildet ikke viser forkleet så veldig tydelig.


Bildet er omtalebildet fra folkehøgskoleårbokaor, for de som ikke kjenner det. All kreditt til Andreas SM:) Jeg med strikketøyet, som seg hør og bør, på omtalebildet.

Knut er fortsatt fotograf

Deretter har vi plakaten, som jeg laget i forbindelse med den tidligere omtalte boksen. Vi skulle lage en plakat, med fritt valg av hensikt og målgruppe. Jeg har laget for et liksom-designbyrå.

Takk til Inghild og Knut som var håndmodeller og uvurderlige hjelpere! :)

Det var det jeg hadde for denne gang. Over og ut (i sola!)

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar