torsdag 6. mai 2010

Gevinst

Da jeg kom hjem litt før elleve i går kveld (etter å ha vært på skolen siden halv 9 på morgenen) kunne jeg med stor glede konstantere at det lå en pakke til meg på kjøkkenet! Avsenderen var Frk Snupp, og grunnen var at jeg hadde vunnet lotteriet på bloggen hennes. I pakken lå dette;


En kjempeflott strikkebok med manneoppskrifter, operamints, sisugarn i norske farger og et hyggelig kort. I daværende stund var spesielt operamintsene kjærkomne, og som dere kan se rakk jeg ikke engang å ta bilde før posen var åpnet. Nå er den tom..:( Heldigvis varer garnet litt lenger, og boken og hilsnen for alltid. Tusen takk, Frk Snupp! Dette satt jeg virkelig pris på!

Jeg skal prøve å gjøre noe tilsvarende når skolen blir litt mindre hektisk (les når ferien begynner), så følg med!

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar