lørdag 18. september 2010

Frimerkesmykker (og minner om fine sommerdager..)




Endelig har jeg fått gjort alle frimerkesmykkebildene klare for nett, så her kommer de. Jeg har blitt veldig glad i både spennen fra forrige innlegg og kjedet mitt, selv om kjedet har en liten vei å gå når det gjelder brukervennlighet. Selv om det ligger riktig så fint på bildet, har det veldig lett for å vri på seg ("brikkene" snur seg), særlig på en varm sommerdag hvor man er litt varm og klam. Så det blir tema for en eventuell videreutvikling.

Mamma hjalp meg med fotograferingen en deilig sommerdag


På et av frimerkene står det "å legge brev". Noe av den opprinnelige teksten er borte, og jeg er litt nysgjerrig på hva det betyr. Noen som vet?


Spennen i bruk og utsikt over innsjøen fra hytta. Sommeren 2010 var nydelig, spør du meg.




Heldigvis er det fortsatt noen soldager igjen, før høsten blir til vinter. Tror jeg. I dag har jeg nytt en av dem i Oslo, og i morgen har jeg tenkt meg på utstilling på Astrup Fernly. Sånn for å oppdatere litt om hverdagen også. Ellers sirkulerer tankene mine litt rundt etikk og miljø i forhold til tekstilbransjen, mer om det kommer i et senere innlegg, så følg med. Jeg har blant annet noen oppfordringer å komme med.

Over og ut.



2 kommentarer:

  1. Flotte smykker! Spennende å bruke frimerker til dette :)

    SvarSlett
  2. Tusen takk! Spennende er det, og veldig moro! :D

    SvarSlett