torsdag 28. januar 2010

Jeg har flyttet!

Jeg har lenge tenkt på å bytte blogg. Jeg har funnet ut at jeg kanskje ikke passer helt inn i den gjennomsnittlige bloggprofilen på blogg.no, og dessuten har så og si alle håndarbeidsbloggene jeg har vært innom vært på blogspot. Derfor tror jeg nok at jeg vil føle meg litt mer hjemme her.

Jeg vet ikke helt hvordan det vil bli med flyttelasset mitt, om jeg vil ta med meg innleggene fra forrige blogg og legge de inn her, eller bare starte på scratch. Hva synes dere? Ellers skal jeg prøve å skrive et litt mer interessant innlegg snart, har litt travle dager, men skal prøve å få satt av noen minutter innimellom til litt blogging.

Til de som ikke har sett min gamle blogg, så kan de jo ta turen innom www.slufsa.blogg.no. Men fra nå av vil altså dette bli mitt nye blogg-hjem.

So long, kjære venner!

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar